InPost rozbudował sieć Paczkomatów

InPost rozbudował sieć Paczkomatów do 5 tys. urządzeń, podała spółka. "Jubileuszowy" Paczkomat został postawiony w śląskiej wsi sołeckiej Drogomyśl. - Wyprzedziliśmy potrzeby rynku e-commerce w Polsce - powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Według badań Kantar TNS, już 74% kupujących w sieci odbiera przesyłki w Paczkomatach® InPost, a raport Gemius wskazuje, że aż 52% kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty® InPost jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru.

- Szybkie tempo rozwoju sieci Paczkomatów® InPost jest odpowiedzią na wciąż rosnące zapotrzebowanie klientów. Otrzymujemy wiele próśb o postawienie nowych maszyn, szczególnie w mniejszych miejscowościach i wsiach – gdzie nasze maszyny są ogromnym ułatwieniem w codziennym życiu mieszkańców. Wszystkie zgłoszenia dokładnie analizujemy. Sieć 5000 Paczkomatów® InPost jest dla nas ważnym osiągnięciem, ale nie spoczywamy na laurach – planujemy dalszy rozwój sieci – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

- Paczkomaty® mają nadal ogromny potencjał rozwoju – zarówno jeśli chodzi o wielkość sieci, jak i oferowane usługi. Jesteśmy technicznie w pełni gotowi na wprowadzenie na rynek Lodówkomatów – czyli uzupełnienie naszych maszyn o funkcjonalność odbioru żywności, napojów oraz mrożonek. Wyprzedziliśmy potrzeby rynku e-commerce w Polsce – czekamy na szybki rozwój oferty e-sklepów w zakresie produktów spożywczych. Według badań Kantar TNS aż 40% kupujących w sieci chciałoby odbierać zakupy spożywcze w Paczkomatach® InPost” – dodał Brzoska.

 

źródło: http://www.propertynews.pl/magazyny/rafal-brzoska-wyprzedzilismy-potrzeby-rynku-e-commerce-w-polsce,76163.html